Week 6 Málaga, 23-30 oktober 2017

29 oktober 2017 - Málaga, Spanje

Holaaa familia y amigos!

Sorry dat ik weer te laat schrijf, had weinig tijd en ben het ook af en toe vergeten, oeps. Maandag was Andira jarig dus zijn we met famke voor haar verjaardag gaan lunchen aan het strand. Dinsdag ging peter alweer weg in de ochtend, we hebben het wel heel gezellig gehad. Woensdag gingen we met school als excursie naar Antequera, dat is een dorpje in de bergen met bijzondere rotsen waar we tussen gingen hiken/wandelen. Het was er wel een beetje te warm voor misschien maar het was wel heel leuk om te doen. Zaterdag ben ik met phae, Lisa, Famke, Rosa, Dewi en Isabella naar het strand gegaan en ben ik met ze blijven eten op de residentie. We hadden de lekkerste burrito’s die ik ooit heb gegeten gemaakt. Zondag ben ik met Julien, phae, Juliet, Rosa en famke naar het stadje Ronda gegaan. We wilden daar naar een waterval toe wandelen en daar gaan zwemmen maar we hebben de waterval helaas niet gevonden, wat we wel gevonden hadden is een hele lekker ijssalon in het kleine centrum. Het reizen ging wel een beetje moeizaam, in de ochtend zijn we naar wel 10 verschillende loketten doorgestuurd om de buskaartjes te kunnen kopen en op de terugweg waren onze kaartjes opeens niet geldig maar hebben we met ons gebrekkige Spaans kunnen regelen dat we nog gratis mee terug konden.

Hasta pronto!

Tessa