Week 5 Málaga, 16-22 oktober 2017

22 oktober 2017 - Málaga, Spanje

Hola familie!

Lo siento (sorry) voor de late blog, maar ik heb een (soort van) druk en leuk weekend gehad waar ik jullie zo wel over ga vertellen. Dinsdag en woensdag was het heel slecht weer hier, woensdag ochtend heeft het heel hard gestormd. Toen ik in de ochtend over straat liep naar school knapte aan de andere kant van de straat een elektriciteits kabel 2 keer! Na school heb ik dan ook met Andira dinsdag en woensdag film gekeken. Woensdag avond kwam peter gezellig langs voor een paar dagen. Donderdag had ik vroeg school dus daarna zijn we lekker naar het strand gegaan en in de avond hebben we voor de laatste keer met Nicky gegeten, want zij is zaterdag weer terug naar huis gegaan helaas. Vrijdag avond zijn we naar de bioscoop gegaan. Zaterdag zijn we naar het strand in de stad gegaan en hebben we verder niet heel actief gedaan haha. Zondag zijn we naar het dorpje Nerja gegaan met de scooter, er was alleen veel mist doordat de temperatuur van het water koud was maar de temperatuur van het land veel warmer was. We hebben er een heerlijke truffelpasta gegeten, daarna een stukje terug gereden naar een soort privé strandje waar geen mist was en hebben we weer met het strand het weekend afgesloten.

Hasta luego!

Tessa