Week 8 Malága, 6 - 12 november 2017

6 november 2017 - Málaga, Spanje

Holaa guapas,

Maandag ben ik een niveau omhoog gegaan op school naar A2, het wordt nu moeilijker want we gaan nu de voltooid en onvoltooid verleden tijd leren. Voor de toets van het overgaan naar A2 had ik een 7,7 dus ik denk dat het wel goed gaat komen. Woensdag middag was Ties aangekomen! Donderdag heb ik hem de school en mijn huis laten zien en daarna zijn we bij het strand gaan lunchen. Vrijdag hebben we in de stad wat rondgelopen en gegeten. Zaterdag gingen we bij het ‘Picasso plein’ in de stad ontbijten en zijn we daarna nog even naar het strand gegaan. In de avond zijn we bij mijn lievelings restaurant ‘Pez Tomillo’ tapas gaan eten. Zondag middag is hij weer naar huis gegaan helaas. We hebben niet heel veel dingen ondernomen maar dat was eigenlijk wel lekker rustig zo en heb ik zeker van genoten.

Beso,

Tessa

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Rietgrimbergen:
    15 november 2017
    HolaaTessa, wat leuk dat je vriendje een weekendje is geweest. Zo te horen maak je het goed,en school gaat ook lekker. Wat heerlijk dat het mooi weer is en je je goed kan vermaken. Geniet maar lekker want voor je het weet ben je weer in ons kikker landje. Lieve groetjes van ons opa en oma.🌻🌻🌻