Week 9 Málaga, 13-19 November

19 november 2017 - Málaga, Spanje

¡Hola familia!

Ik ben deze keer per ongeluk een beetje laat, maar beter laat dan nooit.  Begin van deze week heb ik niet zoveel gedaan, woensdag ben ik met EF naar een moderne kunst museum geweest in het centrum en daarna zijn we met z’n allen tapas gaan eten. Vrijdag ben ik weer verkozen tot student van de week van iedereen. Zaterdag ben ik met Famke naar het treinstation geweest want in het treinstation is er een groot winkelcentrum en dat wilde we even zien. Zondag ben ik met Charlotte, Isabel, Famke, Phae, Rosa, Denzil, Thibo, Douwe en Julien naar Sevilla geweest. Het was ongeveer 2 uur reizen met de trein maar het was het wel waard want het is een hele leuke stad! We zijn naar Plaza España geweest, dat is een soort plein wat mij deed denken aan Venetië want het werd omringd met een soort gracht met daaroverheen allemaal bruggetjes. Daarna zijn we naar Castilla Alcázar gegaan, dat is het koninklijke paleis van Sevilla. Het landgoed is ontzettend groot, in de tuin is er zelfs een doolhof die wij niet eens gevonden hebben toen we daar waren. We hebben niet alles kunnen zien van het paleis maar wat we gezien hebben was heel mooi. Na het paleis zijn we door de joodse wijk terug gelopen naar een busstation en daarna nog 2 uur in de trein terug naar huis.

Saludos y un grande beso,

Tessa