Week 2 Málaga, 24 september- 1 oktober 2017

1 oktober 2017 - Málaga, Spanje

Buenos noches,

Deze week zijn we op school begonnen aan de grammatica. Ik vind het nu erg moeilijk want de uitleg is in het Spaans, de voorbeelden zijn in het Spaans, en als je een vraag stelt wordt die beantwoord in het Spaans. Dus, zoals ik, als je geen Spaans verstaat dan moet je maar heeeel goed focussen en dat is met dit lekkere weer soms lastig. Ik heb woensdag meegedaan aan de activiteit Flamenco dansen en sangria maken, dit was tot nu de leukste activiteit die ik heb gehad. Ik danste samen met Andira uit bermuda, hierbij hebben wij de grootste lol gehad. We waren er zeker niet slecht in, het was zelfs zo dat Andira zich inbeeldde dat ze een roos tussen dr tanden had en ik die dan zou overnemen tijdens de draai om elkaar. Na de dans geleerd te hebben gingen we sangria maken, het stelde niet heel veel voor maar was wel leuk om te zien hoe het moest. In de avond heb ik afgesproken met Nicky, een vriendin van mij uit Nederland die nu in Málaga zit voor een maand op een andere school. We hebben samen heerlijk gegeten bij een heel leuk tapas restaurant aan het water! Woensdag was een van de leukste dagen die ik hier gehad heb! Vrijdag heb ik met een activiteit streetart bekeken en een modern art museum bezocht. Het museum was heel klein dus de tentoonstelling was ook niet zo groot, maar het was wel leuk om hierbij een heel ander deel van de stad te zien. Zaterdag heb ik afgesproken met Nicky om in de stad te gaan shoppen, daarna zijn we langs een pop-up marktje gelopen en hebben we aan het eind van de dag een cocktail gedronken aan het strand. Zondag is mijn nieuwe kamergenoot aangekomen, ze heet Larissa en komt uit Duitsland. Larissa is totaal anders dan mijn vorige kamergenoot, ze is heel rustig en teruggetrokken maar toch heeft ze vaak wel wat te vertellen. Ik heb haar de buurt laten zien en zijn we naar het strand gegaan met vriendinnen van school.

Hasta el domingo!

Tessa

1. Wilfried:
    1 oktober 2017
    Hi Tessa, moet je ook veel huiswerk maken dan? Lukt dat wel tuusen al die activiteiten die je ontplooit? :-) Hasta la vista. Pappa (PS Hier is het ook erg mooi weer ....... niet dus)
  2. Rietgrimbergen:
    1 oktober 2017
    Hoi tessa, leuk weer iets van je gehoord te hebben. Zo te zien maak je veel mee. Groet opa en oma.🌻🌻
  3. Jildiz Kaptein:
    8 oktober 2017
    Hoi Tessa, wat een bijzondere week heb je gehad. Veel gebeurd, gezien en beleeft. Super hoor! Geniet ervan! En even doorbijten met de grammatica, je zult zien
    dat het steeds makkelijker gaat worden. Liefs Jildiz x x x en mijn mannen natuurlijk ;-)