Week 3 Málaga, 2-8 oktober 2017

8 oktober 2017 - Málaga, Spanje

Hola guapa’s,

Deze week was mijn eerste week met mijn nieuwe kamergenoot Larissa, Ik heb niet zo veel tijd met haar doorgebracht want we zijn heel verschillend van elkaar dus liggen wij elkaar niet zo. Maaaar dat mocht de pret niet bederven, want ik heb wel nog leuke dingen gedaan! Maandag was het plan met Famke om na het strand te gaan, maar we zijn niet verder gekomen dan de pingpongtafel met de mensen die zondag nieuw waren gekomen. Dinsdag had ik pas om 12 uur school dus ben ik in de ochtend een stukje gaan hardlopen op het strand met de zonsopkomst. Woensdag had school een soort speurtocht georganiseerd met vragen over de stad zodat we daar meer over zouden leren. We hadden een groepje van 7 mensen en we moesten de vragen stellen aan locals, maar omdat de groepjes zo waren ingedeeld dat er studenten in zaten die Spaans kunnnen en studenten in zaten die nog geen Spaans kunnnen gingen alle studenten die Spaans kunnen alle vragen stellen en had ik dan maar de taak op me genomen om de antwoorden op te schijven.  We vonden het erg tegenvallen want het was warm, heel veel lopen en we hebben er achteraf niet veel van geleerd. Op vrijdag ben ik met een groepje meiden de traditie gestart om elke vrijdag na school pizza te gaan halen, geen verkeerde traditie toch? Zaterdag ben ik om 5 uur opgestaan, want ik ging samen met wat vrienden hiken om de zonsopkomst te zien vanaf een berg. Het was een pittig stuk lopen, maar het was het zeker waard voor wat je ervoor terug kreeg. We begonnen met lopen om 6 uur, we waren boven op de berg om half 8 en de zon kwam op om 8 uur. Ik plaats een paar foto’s en een tijdsverloop filmpje van het uitzicht dat we hadden. De rest van de dag heb ik met Andira geluncht en slaap ingehaald op het strand. Zondag heb ik heel de dag met Nicky op het strand gelegen, voor de verandering.

Adios!

Tessa🌞