Week 12 Málaga, 4-10 december

4 december 2017 - Málaga, Spanje

Hola familia,

Dinsdag hebben we in de les pannenkoeken gebakken, deze keer met onze andere lerares Carmen. In de middag hebben Famke en ik voor pakjesavond pepernoten gebakken, om nog een beetje sinterklaas te vieren. Woensdag hadden we vrij, want het was de dag van de grondwet (Día de la Constitución española). Donderdag ging ik met Rosa naar de stad om sinterklaascadeautjes te kopen, want onze groep had bedacht om zaterdag te gaan dobbelen. Zaterdag ben ik met Andira naar de Ikea gegaan, omdat Andira nog nooit naar de Ikea was geweest dus nam ik haar mee ( en ook om de Zweedse balletjes te eten). In de avond gingen we met een hele Nederlandse groep dobbelen voor sinterklaas. Iedereen had drie cadeautjes gekocht voor 5 euro. Er zaten erg rare cadeautjes tussen, zoals: een rol tape met spijkers, een oplaadbare eenhoorn, een dweil en zelfs een wc-bril. Ik ben geëindigd met een kerstboom-pen, de rol tape met spijkers, een mok die je zelf kan beschilderen en een zak pepernoten. Het was een typische Hollandse avond geworden met veel geschreeuw, flauwe grappen en valsspelen.

Muchos besos de mi,

Tessa

1. Wilfried:
    14 december 2017
    Leuk!!!! Goed gedaan hoor.