Málaga week 19, 5-11 februari

11 februari 2018 - Málaga, Spanje

Buenas familia!

Mijn laatste twee weekjes zijn aangekomen... heel gek gevoel maar ik geniet nog steeds! Dinsdag hebben Juliëtte en ik de carnavals stemming nog even doorgezet door mee te doen aan de activiteit carnavals maskers maken. Donderdag zijn Famke en ik naar de stad gelopen om het museum te bezoeken wat we sinds het begin al wilde bezoeken. Het was een museum van moderne kunst waar dus toevallig ook een Picasso schilderij hing. Vrijdag hadden wij op school de dag van de olympische spelen, omdat EF een wielren team sponsort van de olympische spelen. Mijn lerares heet Tina dus ons team heette de Tienies. En ja hoor de Tienies hadden gewonnen! We hebben met de klas een les op het strand gewonnen. Zaterdag zijn Famke en ik gaan eten bij het gastgezin voor de laatste keer om ze te bedanken en afscheid te nemen. Zondag was het heerlijk weer dus heb ik nog even kunnen genieten van de Spaanse zon voordat ik aan mijn laatste week begon.

Hasta la proxima y ultima semana!