Week 4 Málaga, 8-15 oktober 2017

15 oktober 2017 - Málaga, Spanje

Holaa mi familia,
Deze week heb ik doordeweeks niet zo veel speciaals gedaan na school. Ik ben alleen 1 keer samen met Andira en Famke, zij zijn hier toch wel soort van mijn beste vriendinnetjes geworden, naar de stad geweest. Donderdag was er een nationale dag in Spanje dus niemand hoefde te werken en wij hadden dus ook geen school. Ik ben samen met famke toen gaan paddle surfen, het ging redelijk goed alleen er waren best wel wat golven waardoor ik misschien meer in het water lag dan op de plank stond. Vrijdag hadden we wel weer school en op vrijdag hebben ze in de grote pauze elke week een fiesta voor de studenten die weer naar huis gaan en bepalen ze ook wie de student van de week is. Je raadt het nooit maar ik was verkozen tot beste student van mijn klas en ook nog eens tot de beste student van alle beste studenten! Na school ben ik met Andira naar de stad gegaan en zijn we in het reuzenrat geweest waar je een heel mooi uitzicht over de stad kreeg. In de avond zijn we naar de film “Canción de Nueva York” geweest het was een Amerikaanse film maar wél met Spaanse ondertiteling (echt een aanrader! Wel voor vrouwen dan). Zaterdag heb ik de hele dag weer op het strand gelegen met Nicky. Zondag ben ik in de ochtend gaan leren op de campus en eind van de dag toch weer op het strand beland. In de avond ben ik met Famke gaan hardlopen langs het water met een laaghangende zon naar de outdoor gym.

Ciaoooo,

Tessa

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Wilfried:
    16 oktober 2017
    Ciao is toch Italiaans??? :-)