Week 18 Málaga, 29 januari - 4 februari

4 februari 2018 - Málaga, Spanje

Hola guapas!

Deze week was erg rustig, doordeweeks hebben we niet veel gedaan. Dinsdag en Donderdag was het lekker weer dus zijn we naar de stad geweest en daar rondgelopen. Dit weekend is de carnaval begonnen in Málaga. De carnaval duurt een hele week met elke avond een activiteit. Op straat waren veel kleine concerten van verkleede mensen en raar verkleede mensen die over straat liepen. Zaterdag avond gingen we naar de stad want op het plein werden de carnaval god en godin uitgekozen. Er waren 5 mannen en 7 vrouwen met een soort praalwagen die ze achter zich aantrokken. Er was een man die alles presenteerde en soms ook aan mensen uit het publiek ging vragen hoe het met ze ging, Juliet en ik stonden helemaal vooraan en je raadt het al... Op een gegeven moment komt de man onze kant oplopen en knielt hij bij ons neer. Wij draaide ons allebei geschokt van hem weg, maar dit werd gefilmd en werd ons debuut op nationale tv van Málaga! https://youtu.be/KhegzbtAHQ8 met deze link kom je bij het filmpje rond 2 uur en 17 min komen Juliet en ik in beeld. Zondag was het slecht weer met regen en kou waardoor we niet veel gedaan hebben.

Besos,

Tessa