Week 17 Málaga, 21-28 januari

28 januari 2018 - Málaga, Spanje

Querida familia,

Deze week begon met 22 graden om jullie maar even jaloers te maken. Maandag en Dinsdag ben ik dan ook naar het strand geweest. Woensdag zijn we bij een tetería thee gaan drinken. Een tetería is een theehuis, je kon er heel veel verschillende soorten Turks thee drinken. Het café was helemaal Turks aangekleed. Vrijdag hadden we op school een internationale dag waarbij alle landen hun land mochten vertegenwoordigen. Elk land kreeg een klaslokaal om daar een presentatie te geven over je land. Er was een jury die uiteindelijk zou kiezen wie het beste land was. Wij lieten de jury spijkerpoepen en koekhappen. We hadden beschuit met muisjes en hagelslag gekocht in een Nederlandse winkel in Benalmadena. Ook hadden we ontbijtkoek, speculaasjes en drop. De uiteindelijke winnaar van de internationale dag was Duitsland geworden. Vrijdag hebben Phae en ik Janine als nieuwe kamergenote gekregen, een Nederlands meisje die al drie weken bij ons op school zit maar van gastgezin naar de campus is verhuisd. Zaterdag was de laatste dag van Aniek dus hebben we niet zo veel gedaan maar gewoon met haar geweest voor haar laatste dag. Zondag zijn phae, famke en ik naar de stad gewandeld, toen we terug kwamen begon het heel hard te waaien en te regenen dus de rest van de dag hebben we films gekeken.

Hasta luego,

Tessa

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade