Week 15 Málaga, 7-21 januari

21 januari 2018 - Málaga, Spanje

Holaa familie,

Tijdje terug weer dat mijn laatste blog online was gekomen, maar ik ben er weer! Ik ben inmiddels al weer 2 weken in Málaga. Ik schrijf in deze blog over 2 weken omdat er anders 2 hele korte blogs zouden komen. In de eerste week heb ik veel last van heimwee gehad, omdat ik 2 hele leuke weken thuis had. De eerste week was het alleen maar aan het regenen dus was er niet veel te doen. Op woensdag had ik de keuze gemaakt om naar de campus te gaan verhuizen, tegen mijn heimwee en omdat ik dan mijn laatste korte tijd nog veel samen kan zijn met mijn vrienden. Zaterdag zijn we met school naar Sierra Nevada gegaan met de bus om daar te gaan skiën. Sierra Nevada is een redelijk klein skigebied, maar wel met mooie pistes. Zondag ben ik verhuist naar de campus. Ik zit samen op de kamer met Phae, een vriendin van mij uit Nederland. Donderdag heb ik een voetbal wedstrijd gespeeld met de jongens als enig meisje. We hadden wel verloren maar het was wel weer leuk om even te kunnen voetballen. Zaterdagavond heb ik samen met Famke bij mijn gastgezin pannekoeken voor ze gemaakt, en daarna zijn we uitgegaan in de stad. Vandaag was het 22 graden! We zijn lekker even op het strand gaan liggen. Aankomende week wordt het ook nog heerlijk weer dus in de volgende blog zal er waarschijnlijk weer een stranddag voorkomen.

Hasta pronto!

Tessa

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade